Обсуждение Suzuki Swift
Витара 1.6 АТ некрасивый и денег кучу стоит, за эти деньги можно супер кроссовер найти 3-5 лет
+2-7ОТВЕТИТЬ
Vadim Grygoryev Витара 1.6 АТ, б/у не конкурент новой машине. Покажите конкурента с гибридным двигателем за те же деньги! Его нет. Ярис дороже на несколько тыс. $, у остальных нет гибридов. Есть Шевроле Кобальт и пару других седанов за те же деньги, но они не гибридные, да и вообще старые и уж явно не красивее по дизайну. По-моему Свифт неплохой вариант, хотя тот же Кобальт будет практичнее в условиях наших зим и дорог, а вернее их отсутствия.
+4ОТВЕТИТЬ
krauler Vadim Grygoryev, В даному класі одна з найгірших безпек. Всього 3 зірки. Стара платформа. Розкажіть будь ласка, тому, що ви так багато знаєте, повністю схему Dualjet Hybrid в Сузукі Свіфт. В багатьох автомобілях система стартер сенератор з літійіонним акумулятором йде по замовчуванню . До речі не самий малий в класі росхід в даного гібрида, а самий головний конкурент це Шкода Фабія нова. До речі з літровим двигуном в Фабії росхід менший але на механіці на жаль. 1,5 в Фабії для такої маси вогонь, але росхід трішки більший.
+3-2ОТВЕТИТЬ
krauler При всій мої повазі до японського автопрому, який мені подобається більше всіх, но в даному класі є Шкода Фабія, яка по розміру даже більша.
+3-1ОТВЕТИТЬЯ бачу два недоліки:
1. Кліренс 11см
2. Його треба годувати 98-м чи 100-м бензином, бо ступінь стискання 13:1. Або ставити газ.
Vadim Grygoryev Хтось, моторы со степенью сжатия до 14 спокойно работают на хорошем, высококачественном 95. Сотый можно заливать при больших нагрузках, чтобы дать двигателю работать без электронных ограничений и реализовать все возможности, заложенные в конструкцию.
ОТВЕТИТЬ
Korobeinikova Дуже класний, їзжу із великим задоволенням, машинка не для поціновувачів кросовера ))) для новачків водіїв - знахідка!
+2ОТВЕТИТЬ