Витара 1.6 АТ, б/у не конкурент новой машине. Покажите конкурента с гибридным двигателем за те же деньги! Его нет. Ярис дороже на несколько тыс. $, у остальных нет гибридов. Есть Шевроле Кобальт и пару других седанов за те же деньги, но они не гибридные, да и вообще старые и уж явно не красивее по дизайну. По-моему Свифт неплохой вариант, хотя тот же Кобальт будет практичнее в условиях наших зим и дорог, а вернее их отсутствия.
Vadim Grygoryev, В даному класі одна з найгірших безпек. Всього 3 зірки. Стара платформа. Розкажіть будь ласка, тому, що ви так багато знаєте, повністю схему Dualjet Hybrid в Сузукі Свіфт. В багатьох автомобілях система стартер сенератор з літійіонним акумулятором йде по замовчуванню . До речі не самий малий в класі росхід в даного гібрида, а самий головний конкурент це Шкода Фабія нова. До речі з літровим двигуном в Фабії росхід менший але на механіці на жаль. 1,5 в Фабії для такої маси вогонь, але росхід трішки більший.
krauler, дуалджет хайбрид - это 12-вольтовый стартер-генератор и небольшой аккумулятор. Про Фабию забыл, но МКПП в 2024 году за 20 тысяч долларов - это несерьёзно. За те же деньги я бы брал седан классом выше - Пежо 301, Кобальт Шевроле.
Vadim Grygoryev, Кобальт це узбецький Равон, настояща його ціна від 9-10 тисяч долларів, а не 15. Пежо 301 нижня планка лоукост автомобілів для бідних країн, при тому теж застарілий. До речі сьогоднішні автомобілі Сузукі випускаються інженерами дочірньої індійської компанії Maruti, контрольним пакетом акцій якими володіє Suzuki Motor Corporation.
Vadim Grygoryev, конкурент є ,але це теж Сузукі , Ігніс. І зараз вони пропонуються за досить привабливою ціною. Сам володію вже третій рік, реально задоволений.
krauler,оцінка дизайну - справа суб'єктивна і залежить від особистих естетичних вподобань. Врешті вам цим користуватись ,а не дивитись збоку.
Про ціни в 10000 за нове авто вже років двадцять не чув.
Vitak91, Можете на офіційний сайт Maruti в Індії подивитись на цінник. Ціна починається з 6961 доллар, якщо перевести з рупій, або 584000 рупій. Ви напевно менеджер і вам не попадаються такі клієнти, як я . А після мене ви би заікалися.
krauler, я не менеджер автобізнесу. А ви певно точно знаєте чому Maruti коштує таких грошей? І чим відрізняється авто зроблене в Японії для Ізраїлю та Європи та авто зроблене для Індії в Індії ? Можливо вам краще спробувати собі придбати авто в Індії і поділитись досвідом придбання, доставки, розмитнення та користування, а найголовніше ,тим кому і за скільки ви продасте потім ту "вигідну покупку".
Vitak91, Тому що це і є індійське авто. Сузукі це корпорація а не автомарка, яка випускає від двигунів до лодок до газонокосарок. Вона викупила більшість акцій Maruti, але це не означає що там працюють японські інженери.Покажи мені де в Україні податок на нове авто 250 відсотків? Всі автомобілі транспортують одинаково.
Хтось, а презентація в Європі була на Венгерському заводі, при тому для Європи йде збільшена, в Японії не випускають з довжиною 3860 мм. Народ не спорьте, бо ви замахали.
krauler, щоб оцінити фактичні розміри салону, думаю, варто особисто порівняти . Порівнював попередню Фабію (був власником) і попередній Свіфт, так Фабія в салоні точно не більше і не комфортніша.
Хтось, моторы со степенью сжатия до 14 спокойно работают на хорошем, высококачественном 95. Сотый можно заливать при больших нагрузках, чтобы дать двигателю работать без электронных ограничений и реализовать все возможности, заложенные в конструкцию.
Хтось, Я надіюсь там використовують теж цикл Міллера, як Мазда і Тойота. Якісний 95 теж можна лити. Клапан повністю не закривається при вибусі і детонація відсутня, лишні вихлопи вилітають зразу.