Suzuki Swift 5-ти дверный 2017 Suzuki Swift 5-ти дверный 2017

Suzuki Swift 5-ти дверный 2017

Suzuki Swift (Сузуки Свифт) - 5-дверный хэтчбек класса «В». Шестое поколение модели Suzuki Swift. Автомобиль был впервые показан в Японии осенью 2016 года. Дебют европейской версии модели состоялся на Женевском автосалоне в марте 2017 года.

Міський малюк: тест-драйв нового Suzuki Swift

Рассказать друзьям:

Компактний Suzuki Swift змінив покоління і повернувся до України. Ми випробували міський хетчбек і визначили, чим він може привабити автомобілістів, яким не потрібен кросовер.

У часи повального захоплення кросоверами на українському ринку стає все менше компактних міських автомобілів В-класу. Утім, повністю цей сегмент не зникає і навіть з'являються свіжі недорогі моделі - такі, як Suzuki Swift, який знову доступний в Україні, причому в новому поколінні. Саме з цим хетчбеком нам вдалося познайомитися.

Свіжий, але знайомий - дизайн Suzuki Swift

Suzuki Swift відомий з 1984 року, проте відлік сучасної моделі ведуть від моменту її перезапуску в 2004 році. Новий Suzuki Swift четвертого покоління зберігає риси попередників на кшталт продовгуватих фар, високої віконної лінії та ліхтарів по краях кузова. Водночас хетчбек став оригінальнішим на вигляд і звертає на себе увагу в потоці машин. У нього широка решітка радіатора, виштамповки на боковинах і спойлер на даху.

Примітно, що уже в базовій версії Suzuki Swift 2024 отримав світлодіодні фари та 16-дюймові литі диски. Персоналізувати авто можна за допомогою двоколірного забарвлення з чорним дахом. Хетчбек залишається доволі компактним, навіть за мірками В-класу.

Розміри Suzuki Swift 2024:

  • довжина - 3860 мм;
  • ширина - 1735 мм;
  • висота - 1495 мм;
  • колісна база - 2450 мм.

Салон Suzuki Swift

Заглянемо всередину. У інтер'єрі нового Suzuki Swift покращили внутрішнє оздоблення, хоча жорсткий пластик все ж зустрічається. Компонування салону знайоме за Swift попередніх поколінь та іншими моделями Suzuki.

Компактне триспицеве кермо скошене знизу і оздоблене шкірою, а на його ободі є зручні напливи. На панелі приладів - класичні циферблати, розділені кольоровим дисплеєм. Примітно, що на нього можна вивести не лише інформацію бортового комп'ютера, а й компас, індикатор потужності чи графіку роботи силового агрегата.

Усі Suzuki Swift 2024 оснащені чималим 9-дюймовим тачскрином, який дещо повернутий до водія. Меню мультимедійної системи надзвичайно просте і зрозуміле, проте передбачені Android Auto та Apple CarPlay.

Для керування кліматом залишили фізичні кнопки, якими зручно користуватися, не відволікатися від дороги. Нижче розташована ніша для телефону з роз’ємами USB-A та USB-C. Хоча взагалі, хотілося б більше відсіків для дрібних речей, бо бардачок досить невеликий, а підлокітника з боксом немає (на його місці - підсклянник).

Наскільки просторий новий Suzuki Swift

Сідаємо за кермо. Посадка досить низька, хоча оглядовість від цього не страждає - із цим у компактного Suzuki Swift усе гаразд, як і належить міському авто. Діапазон регулювань сидінь та кермової колонки достатній і зручне положення за кермом знаходжу швидко.

Передні крісла порадували - вони доволі пружні та мають виражену бічну підтримку, що нині є рідкістю в В-класі. У всіх Suzuki Swift 2024 сидіння оснащені підігрівом.

Чим приємно здивував новий Suzuki Swift, так це простором на другому ряду. Мені за зросту в 176 см позаду не тісно - коліна не впираються в спинку переднього крісла, та й над головою запас залишається. Хоча тут все ж комфортніше двом пасажирам, адже салон не дуже широкий.

Об'єм багажника Suzuki Swift достатній для міського авто: 265 л у звичайному стані і 980 л - зі складеними задніми кріслами. Висота порогу невелика, тому завантажувати речі зручно. Під підлогою схована запаска-докатка.

Комплектація Suzuki Swift

Новий Suzuki Swift в Україні пропонують у досить непогано оснащених версіях - відверто «порожніх» авто немає. Базовий варіант GL+ отримав запуск кнопкою, кондиціонер, камеру, парктронік, датчик світла та круїз-контроль.

Тестове авто у версії GLX має клімат-контроль та електропривід складання дзеркал. Між іншим, усі Suzuki Swift 2024 вирізняються непоганою комплектацією з безпеки: системи автоматичного гальмування, утримання в смузі руху, контролю «сліпих» зон і розпізнавання дорожніх знаків.

Економія - в пріоритеті

Наразі Suzuki Swift доступний лише з 1,2-літровим трициліндровим двигуном на 83 к. с., доповненим «м'якою» гібридною установкою. Це, звичайно, небагато, але хетчбек важить менш, ніж тонну.

Мотор любить розкручуватися і робить це доволі швидко. Оживає він після 3000 об/хв, а пікові 112 Нм доступні за 4 500 об/хв. Звісно, у міру зростання обертів двигун стає гучнішим, хоча шумним його не назвеш, та й вібрацій немає.

Варіатор досить непогано налаштований і прагне зменшити оберти для економії пального. Примітно, що з ним динаміка краща, аніж із механічною КПП - 11,9 с до 100 км/год. Для міста її цілком достатньо, тим більше, що до 50 км/год розгін жвавіший. На трасі, звісно, обганяти важче, проте швидкість 100-110 км/год хетчбек спокійно підтримує.

Зате Suzuki Swift порадує економічністю. Заявлена витрата 5,1 л/100 км в міських умовах цілком реальна - у нас вийшло 5,2 л на 100 км. На трасі хетчбек взагалі здатен споживати трохи більш ніж 4 л/100 км. Під час зупинок двигун глушиться, що також сприяє економії пального.

Маневрений і жвавий

Компактний хетчбек Suzuki Swift порадує своєю керованістю. Його руль точний, інформативний і на диво гострий. Хетчбек не лише чудово маневрує в міському потоці (його діаметр розвороту - всього 9,6 м), але й дарує задоволення від їзди.

Підвіска Suzuki Swift досить пружна, але автомобіль непогано впорався із більшістю нерівностей. Зате завдяки таким налаштуванням та доволі широкій колії хетчбек мало крениться у поворотах. Загалом, шасі здатне витримати значно більшу потужність і очікується заряджений варіант Sport із 1,4-літровим турбомотором.

Шумоізоляція салону Swift покращена, тому в салоні досить тихо. Шини стають чутними за 100 км/год, а вітер - після 110 км/год.

Вердикт

Suzuki Swift - типовий міський житель. Він компактний і маневрений, а гібридна установка робить його надзвичайно економним. Водночас невелике авто на диво містке. Утім, хотілося б появи у лінійці потужнішої модифікації, адже авто чудово керується.

Плюси Suzuki Swift:

  • невелика витрата пального;
  • гарна керованість;
  • доволі просторий салон, за мірками В-класу.

Мінуси Suzuki Swift:

  • мало відсіків для дрібних речей у салоні;
  • хотілося б потужнішої версії в лінійці.

Источник: Фокус
  • Тест-драйв Suzuki Swift: Suzuki Swift. Прогулка по Ривьере Suzuki Swift. Прогулка по Ривьере

    Не успел подойти к своему завершению Женевский автосалон 2017, как некоторые представленные на нем новинки уже отправились на первые журналистские тест-драйвы. Вот и InfoCar.ua представилась возможность опробовать на дор ...
    Suzuki-Swift.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Suzuki Swift: Невесомый хэтчбек Невесомый хэтчбек

    Suzuki отнюдь не мелкий японский заводик, а концерн, выпустивший в прошлом году 2,8 млн легковых автомобилей, — побольше, чем Renault или Mercedes-Benz! Однако активнее всего Suzuki в Азии и Индии, а на наших улицах встр ...
    Drive

  • Тест-драйв Suzuki Swift: Траектория Стрижа: Suzuki Swift Траектория Стрижа: Suzuki Swift

    Минус 120 кг: Suzuki Swift нового поколения даже в самой богатой версии весит менее тонны! На закрученных дорожках близ Монако эта пятидверка способна подарить ту самую невыносимую легкость драйверского бытия, которую мы ...
    Авторевью

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Jimny 2016 Suzuki Jimny 13.900$ 2016 122.000 км
смотреть все
объявления